جستجو
فارسی - پست بار

قوانین پست بار

لطفا قبل از سفارش این متن را مطالعه بفرمایید:

زمان جمع آوری سفارش هایی که ثبت آن ها تا قبل از ساعت 10 صبح باشند همان روز والباقی سفارشات اولین روز کاری بعد از سفارش خواهد بود. چنانچه از سفارش خود منصرف شدید، لطفا حداکثر تا یک ساعت بعد از سفارش ازچهار طریق:

  • ایمیل:  [email protected] که درعنوان ایمیل کنسلی سفارش شماره XXXXX حتما قید شود و در متن پیام شماره کارت بانکی که با آن خرید زده شده است مرقوم شود.
  • تلگرام: به آی دی [email protected] پیام بفرستید وشماره سفارش خود و شماره کارت بانکی که با آن سفارش زده اید را اعلام نمایید.
  • پنل حساب کاربری: که در بخش سفارشات من و در پایین سایت در دسترس است درخواست برگشت از فروش ارسال بفرمایید. توجه بفرمایید که سفارش دهندگان میهمان تا ثبت نام نکرده باشند پنل کاربری ندارند و نمی توانند از این گزینه استفاده کنند.
  • تماس درساعات کاری: با بخش پشتیبانی فروش و و شماره سفارش خود و شماره کارت بانکی که با آن سفارش زده اید را اعلام نمایید.
  1. مشتری گرامی چنانچه تا یک ساعت پس از فروش اقدامات لازم برای کنسلی را انجام ندهید ، یک بارکد 24 رقمی که به مثابه تمبر الکترونیک می باشد برای سفارش شما تولید می شود که امکان کنسلی و یا استرداد وجه از سیستم شرکت ملی پست ایران میسر نخواهد بود.
  2. تعهد می نمایم کهوزن بسته پستی را به درستی ارائه نمایم. لذا چنانچه وزن اعلامی بسته مغایر با وزن واقعی باشد که این مورد در مرحله بازرسی شرکت ملی پست واحد تجزیه و مبادلات مشخص می گردد، سفارش کنسل خواهد و مسئولیت تاخیر وهزینه سفارش مجدد به عهده مشتری است.
  3. تعهد می نمایم که آدرس و کد پستی گیرنده را درست اعلام نمایم تا موجب برگشتی بار و یا مشمول هزینه های باجه معطله نگردد و با گیرنده برای اخذ مرسوله هماهنگ خواهم کرد.
  4. چنانچه کد پستی مبدا و مقصد را وارد ننمایم هزینه و زمان ارسالافزایش خواهد یافت.
  5. تعهد می نمایم تا از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۶ جهت تحویل بسته پستی و ۵ شنبه تا ساعت ۱۴ در محل حضور داشته باشم که در صورت عدم حضور در مبادله به منزله لغو درخواست است و هیچ هزینه ای از بابت مبلغ پرداخت شده مسترد نخواهد شد.
  6. مجددا تاکید می گردد کلیه سفارشات ثبت شده در روزجمعه و ایام تعطیل در اولین روز کاری بعد از سفارش حمل خواهد شد.
  7. زمان ارسال بسته هایی که تا قبل از ساعت 10 در روزهای هفته ثبت شود،  برای سفارش های داخل استانی بین 1 تا 2 روز کاری ، سفارش های استان های همسایه درجه 1 بین 2 تا 3 روز کاری و سفارش های استان های درجه 2 بین 3 تا 4 روز کاری می باشد. طبق SLA شرکت پست بارهایی که بیش از 10 روز از زمان ارسال تا تحویل زمانبر شوند مشمول غرامت خواهند شد و می توانند از آدرس http://eop.post.ir برای ثبت شکایت استفاده کنند.
  8. سفارشاتی که براساس سرویس پیشتاز ارسال شود دارای سرعت بیشتری بوده و نهایتا بین 1 تا 2 روز کاری ارسال می شوند اما اگر برای نقاط خارج از سرویس پیشتاز ارسال شود مرسوله تا نزدیک ترین نقطه پستی که دارای سرویس ارسالی پیشتاز باشد با این حالت ارسال می شود و از آن نطقه تا آدرس گیرنده با سرویس سفارشی ارسال می شود.
  9. تعهد می نمایم که کالای فاسد شدنی ، ممنوعات پستی و قاچاق در مرسوله پستی نگذاریم.
  10. تعهد می نمایم که کالای شکستنی در بسته حمل نگذاریم مگر آنکه کلیه ضوابط بسته بندی را رعایت نموده باشیم.
  11. تعهد می نمایم از قرار دادن کلیه کالا های ممنوعه از قبیل مواد مخدر، دارو ، اسلحه ، طلا ، جواهرات ، پول نقد و... در بسته حمل خوداری نماییم که چنانچه خلاف این امر را انجام دهم کلیه مسئولیت های این امر به عهده اینجانب می باشد.
  12. تعهد می نمایم  فایل PDF سفارش خود را که حاوی کد رهگیری است 2 نسخه پرینت نمایم و یک نسخه را به بسته الصاق نمایم وحتما آنرا امضا نمایم. نسخه دیگر را به امضای پستچی برسانم. ضمنا کلیه قوانین پست جمهوری اسلامی ایران را در خصوص محتوای بسته پستی رعایت نمایم که اگر خلاف این امر را انجام دهم کلیه مسئولیت های این امر به عهده اینجانب می باشد.
  13. تعهد می نمایم کلمه کاربری و رمز عبور اینجانب را فرد دیگری استفاده نخواهد کرد که اگر چنین باشد کلیه مسئولیت ها و تعهدات مندرج در بند های این موضوع به عهده این جانب میباشد.
  14. کلیه بسته های 0 الی 30 کیلو م یتواند حاوی بسته های متعدد باشد که تعهد می نمایم در بخش توضیحات به درستی و شفافیت این موضوع را درج نمایم و کلیه موارد لازم در مورد بسته بندی صحیح و عدل بندی را نیز با هزینه خودم انجام دهم تا بسته در زمان حمل پاره نشود.
  15. کلیه بسته های 30 الی 50 کیلو صرفا می تواند حاوی یک کالای تفکیک ناپذیر باشد که در این خصوص نیز تعهد می نمایم تمامی شرایط و تعهدات این تعهد نامه و شروط بسته بندی جهت جلوگیری ازآسیب بسته را به انجام رسانم.
  16. کلیه بسته ها دارای بیمه عمومی پست تا سقف 650 هزار تومان می باشد که در صورت آسیب رسیدن به کالا و انطباق آن با شروط مندرج با تعهد نامه پرداخت می شود و لذا چنانچه ارزش کالا بیش از مبلغ 650 هزار تومان باشد می توان از بیمه کالا استفاده کرد مبلغ آن معادل 0.1 % ارزش واقعی کالا می باشد که این بیمه تا سقف 30 میلیون تومان ارزش کالا را پوشش خواهد داد لذا چنانچه هزینه ای از بابت بیمه کالا پرداخت نگردد حداکثر سقف پوشش پست معادل 650 هزار تومان خسارت وارد شده می بیاشد.
  17. روند کاری پست بار بدین گونه است که سفارش هایی که تاقبل از ساعت 10 به حالت در حال پردازش باشند در حداکثر ظرف 1 ساعت به حالت تکمیل در آمده و شما می توانید در بخش حساب من _ سفارشات کد رهگیری تولید شده را مشاهده بفرماید و اگر سفارش بعد از ساعت 10 به وضعیت در حال پردازش رسید روز کاری بعدی می تواند بارکد خود را دریافت نماید.
  18. سفارش هایی که در وضعیت معلق باشند در همان روز با شما تماس گرفته می شود که تعیین تکلیف شود و اگر جوابگو نباشند تا 24 ساعت سفارش در وضعیت معلق می ماند تا اگر مشکلی در حین ثبت سفارش پیش آمده است بر طرف شود ولی اگر بعد از 24 ساعت پاسخگویی شکل نگیرد سفارش به وضعیت منصرف شده تبدیل می گردد و در صورتپرداخت وجه به حساب شما برگشت می خورد.
  19. جمع آوری بارها به صورت درب به درب انجام می شود و روند دریافت آن به گونه ای است که پستچی محترم باید تا درب مبدا رجوع کند و شخص فرستنده نیز موظف است مرسوله خود را تا درب  محل ذکر شده حمل نماید و تحویل پستچی بفرماید.
  20. چنانچه نوع کالای ذکر شده و وزن کالا با محتویات بسته یکسان نباشد بازار متریال هیچ گونه تعهدی برای مفقودی و خسارت وارد شده احتمالی دارا نمی باشد.
  21. تعهد می نمایم چنانچه گیرنده ، بسته در زمان تحویل بسته ، اعتراضی نسبت به محتوای بسته ننماید و بسته را تحویل بگیرد فرستنده و گیرنده حق هیچ گونه اعتراضی و درخواست هیچ نوع غرامتی نخواهد داشت.
  22. چانچه بسته بندی مناسب نباشد وبرای بارهای حجیم نیازمند تسمه کشی و لفاف باشد این مهم برای جلوگیری از باز شدن بار در مسیر انجام خواهد شد و مبلغ آن ار حساب کیف پول مشتری کسر می گردد.

بدین وسیله اعلام می نمایم کلیه تعهدات و شروط را در قالب ماده 100 قانون مدنی پذیرفته ام و کلیه خیارات را از خود سلب نموده ام.