1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@postbaar.com ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود
ثبت نام کنید.
2-آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **09) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید.
در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.
3- آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟
پاسخ: شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود.
در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.
4- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
5- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
1- دوست دارم از پست بار استفاده کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت پست بار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت پست بار با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین پست بار با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد پست بار استفاده کنید.
2- آیا برای خرید از پست بار، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در پست بار میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4- آیا میتوانم برای شخص دیگری از پست بار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به پست بار، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما میتوانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
5- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به پست بار، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش "شخص حقوقی هستید؟"، با کلیک روی عبارت "اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید." به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی" و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، میتوانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
6- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: پست بار با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که 10004440044440 تنها شماره ایی است که پست بار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پست بار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پست بار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را بهInfo@postbaar.com اطلاع دهید.
7- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پست بار تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پست بار با شما تماس خواهند گرفت.
9- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
10- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویلگیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت "آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟" نمایان خواهد شد که اگر بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران پست بار میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پست بار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت پست بار برای همه کاربران وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس پست بار باشد، مشتریان میتوانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پست بار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان پست بار به مشتری اعلام خواهد شد.
4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
5- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی پست بار از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت پست بار امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از پست بار که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
8- دلیل تغییر قیمت سفارش های cod قبل از تولید بارکد و بعد از تولید بارکد چیست ؟
عدد نهایی حاصل قیمت کالا به انضمام هزینه پستی ، حق مقر ، حق ثبت، بیمه و ۳ درصد جمع آوری و ارسال قیمت کالا و....... است که پس از ارسال ۲ مورد اول به پست ، عدد نهایی در سرور پست با فرمول آنها محاسبه و سپس در مجموع قرار می گیرد. لذا این عدد همیشه قبل و بعد از صدور بارکد متفاوت است. عدد اول تقریبی و دومی عدد نهایی است.
1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به وزن محصول می باشد در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
2- چرا با این که تحویل اکسپرس پست بار را انتخاب کردهام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
پاسخ: در حال حاضر تحویل رایگان اکسپرس پست بار، فقط شامل سفارشهایی با آدرس تحویل در شهر تهران و با ارزش بیش از یکصد هزار تومان میشود.
3- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. پست بار همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در پست بار و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای پست بار مقدور نیست.
4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال مراجعه کنید.
5- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به پست بار به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که پست بار یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل پست بار امکانپذیر نیست.
6- تحویل اکسپرس تهران در چه محدودهای امکانپذیر است؟
پاسخ: در حال حاضر فقط سفارشهایی که در محدودههای زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط ماموران توزیع سفارش پست بار را دارا هستند و سایر محدودهها از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند:
از سمت شرق:
تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب:
بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر
تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب:
تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد
از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه مقدور است)
مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق تحویل اکسپرس پست بار نیستند.
7- سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشهای پست بار میشوند.
8- آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
1- بن تخفیف حمل و نقل را چطور می توانم بدست بیاورم؟
پاسخ: بن تخفیف با وارد کردن ایمیل در بخش خبرنامه هر مدت یک بار با توجه به طرح ها و مناسبت ها برای شما ارسال می گردد
2- آیا بن تخفیف برای همه حمل و نقل های وب سایت می باشد؟
پاسخ: بن تخفیف بسته به طرح یا مناسبت به محصولات خاص و یا به کل حمل و نقل های وبسایت تعلق می گیرد
3- آیا بن تخفیف دارای زمان استفاده خاصی می باشد؟
پاسخ: بله بن های تخفیف دارای بازه ی زمانی خاصی برای استفاده می باشند و بعد از گذشتن از آن بازه ی زمانی بن تخفیف باطل می شود.
4- از بن تخفیف برای چند حمل و نقل می توانم استفاده کنم؟
پاسخ: هر بن تخفیف بر مجموع خرید اعمال می شود و با توجه به مقدار خرید تخفیف مورد نظر اعمال می شود.
1- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم بازار کارت امکان پذیر است. شما میتوانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهرهمند شوید. برای مشاهده ویدئوی آموزشی بازار کارت و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه بازار کارت، روشی برای خرید ارزانتر مراجعه کنید.
2- آیا قیمتهای پست بار نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در پست بار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در پست بار کاملا مناسب و رقابتی بوده و استفاده از پست بار برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای حمل و نقل در پست بار قیمتهای بسیار پایینی است.
سیاست قیمت گذاری در پست بار منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه دیجی کالا از قبیل "بازار کارت" و "پیشنهاد شگفت انگیز" و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در پست بار بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
1- آیا پست بار در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: پست بار در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه پست بار از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@postbaar.com به پست بار اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر پست بار در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت پست بار مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
علت برگشت مرسولات چیست؟
مرسولات پستی که به عللی از جمله نقص نشانی گیرنده، عدم مراجعه گیرنده برای دریافت مرسوله ثبتی، نقل مکان گیرنده محترم، شناخته نشدن گیرنده در نشانی مندرج روی مرسوله، فوت گیرنده و ... توزیع نشود به فرستنده مرسوله باگزدانده می شود.
هزینه های پستی دریافتی از مشتری چیست؟
در این شیوه ریز کلیه هزینه های پستی دریافت شده از مشتریان شامل کرایه پستی، هزینه لفاف بندی و ... در قبض رسیده فرستنده درج می گردد.
پست ویژه چیست؟
با استفاده از این سرویس مشتریان می توانند مرسولات خود را به نقاط مشخصی بفرستند به نحوی که ۱۰ یا ۱۲ روز بعد (به انتخاب فرستنده) مرسوله به گیرنده تحویل داده شود.
در صورت مفقودی مرسوله پست بار در قبال مشتری چه مسئولیتی دارد؟
در صورت عدم تحویل مرسوله توسط گیرنده هرچه سریعتر به شرکت اطلاع دهید تا علت تاخیر در تحویل بررسی و در صورت مفقودی مرسوله اقدامات لازم انجام شود.
رهگیری مرسوات پستی چگونه است؟
فرستنده یا گیرنده محترم می بایستی به منظور رهگیری مرسولات ثبتی قبض رسید یا شماره بارکد مرسوله را در اختیار داشته باشد. پس از آن به نشانی http://newtracking.post.ir / مراجعه و با ورود شماره بارکد مرسوله در باکس مربوطه اقدام به رهگیری سرنوشت مرسولات در تمام مراحل قبول، رهسپاری و توزیع نماید.
علت برگشت مرسولات چیست؟
مرسولات پستی که به عللی از جمله نقص نشانی گیرنده، عدم حضور گیرنده برای دریافت مرسوله، نقل مکان گیرنده محترم، شناخته نشدن گیرنده محترم در نشانی مندرج روی مرسوله، فوت گیرنده و ... توزیع نشود به فرستنده محترم عودت می گردد