جستجو
فارسی - پست بار
بازگشت به همه

همسو شدن با پست نوین، نیازمند داشتن برنامه ای سیستمی، نظامند و قابل ارزیابی می باشد.

۱۹ دی ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست، نعمتی  در جلسه ای که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران کل ستادی برگزار شد، از مدیران جدید ، به عنوان افرادی شناخته شده، شناسنامه دار و متخصّص یاد کرد و افزود: انجام تغییر و تحوّلات در حمل و نقلو ارسال مرسولات پستی، در راستای پویایی مجموعه امری مهم است.

وی ثبات سازمانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اعتلای شبکه ی پستی کشور در گروی رسیدن به ثبات و پیشرفت است، که امیدواریم تغییراتی که امروز در سطح مدیران صورت می گیرد، ضامن رسیدن به این ثبات و پیشرفت بیشتر شبکه  نیزباشد.

او رسیدن به اهداف متعالی شرکت پست و مأموریت تعریف شده  ی آن را اصل و اساس تمامی فعّالیت ها دانست و اظهار داشت: فضای موجود در کسب و کار، سرعت و تنوّع نیازها و درخواست های  مشتریان، میبایست ما نیز پا به پای  این تحوّلات، برنامه ها و استراتژی های خود را پیش ببریم.

مدیر عامل به رویکرد مثبت و مناسب با شرایط بازار را، از سوی تیم جدید هیئت مدیره یادآور شد و گفت: برّرسی ها نشان می دهد با وجود مشکلات موجود اقتصادی در سطح جامعه، امسال عملکرد شبکه های پستی براساس پیش بینی های صورت گرفته،  بویژه در حوزه ی فنی و بازرگانی در بحث ارتقاء و بهبود کیفیت محصول، بسیار خوب عمل کرده است.

نعمتی در ادامه رشد 30 درصدی امانت،  در سال جاری را مورد تأکید ویژه  قرار داد، و حاکم شدن تفکّر تیمی و شرکتی در سایه ی اعتماد و باور به توانمندی ها و همچنین ظرفیتهای موجود را ، عامل دستاوردهای شبکه دانست.

معاون وزیر در ادامه ، به پیچیدگی های حوزه ی بازار پرداخت و از مدیر کل بازاریابی و توسعه ی محصول خواست ، برنامه ای قابل پویش و متناسب با نیاز روز مشتری ها را در اولویت کارها و  اقدامات خود قرار بدهد.

نعمتی حوزه تامین، نگهداری و پشتیبانی را یکی از پرمسئولیت ترین بخش های پست خواند و گفت: تهیه و تامین شرایط و امکانات خدمت رسانی 13 هزار کارمند شبکه پستی، اساس فعالیت های این حوزه است که نیازمند مدیریتی قوی، پویا و منسجم است.

وی در خصوص اهمّیت جایگاه سرمایه انسانی نیز گفت: توجه ویژه به آموزش تخصّصی کارکنان، و همچنین تقویت و بهبود انگیزه و تأمین منافع آنها، ضامن بقاء ، رشد و توسعه ی شرکت ملّی پست،  در فضای رقابتی موجود است.

او در ادامه روابط عمومی را نیز حوزه ای تخصّصی و زبان گویای سازمان ، در بین کارمندان و مشتری ها خواند و گفت: معرفی نام و نشان معتبر پست،  و شناساندن خدمات و سرویس های متنوّع  و بروز شرکت ملّی پست ، از مهمترین  وظایف و مسئولیت های این حوزه است ، که انتظار داریم، در سایه ی مدیریت جدید ، بیش از پیش محقّق شود.

تیم خبری پست بار

نظرات
ثبت نظر بستن