جستجو
فارسی - پست بار
بازگشت به همه

خدمتی جدید از شرکت ملی پست:عرضه و فروش آنلاین محصولات بومی و سوغات خوراکی استان ها

۰۱ اسفند ۱۳۹۷

معاون فنی و بازرگانی پست گفت : با سرویس جدید «محصولات استراتژیک» شرکت ملّی پست، بدون واسطه محصولات تولیدی بومی و سوغات خوراکی را به دست مصرف کننده می رساند.

احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل گفت: شبکه بزرگ پستی،  در راستای کمک به تولید ملّی و حذف  کردن واسطه ها، با همکاری تولید کنندگان محصولات بومی و سوغات خوراکی،  در استان های مختلف کشور، سرویس جدیدی به نام محصولات استراتژیک بومی و سوغاتی را راه اندازی کرده است.

محمد احمدی با اشاره به این که پست ، از شبکه توزیع مویرگی و گسترده ای برخوردار است، افزود: یکی از مهم ترین مزیت های پست، وجود شبکه ی توزیع و حمل و نقل قوی و سراسری می باشد، که به دورترین نقاط کشور نیز دسترسی دارند. و به واسطه ی این قابلیت، ادارات پست استان ها ، با شناسایی تولیدکنندگان و فروشندگان بومی و محلی، محصولات خوراکی و سوغات استانی را،  که دارای جذابیت و ارزش عرضه و فروش  را دارا هستند ، از طریق این سرویس به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی ارائه می کند.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل با تأکید به این  موضوع ، که عرضه ی این محصولات با قیمت مناسب، و ترجیحی صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به این که هدف نهایی پست،  رضایت مصرف کننده اصلی ، و حذف واسطه است، سعی شده تا در قیمت گذاری این خدمت ، علاوه بر صرفه اقتصادی، شرایط خانوار ایرانی نیزد نظر گرفته شده ، و ضمن عرضه محصولات با کیفیت، قیمت ها نیز مناسب باشد.

وی در برنامه ی نحوه همکاری با عرضه کنندگان محصولات نیز گفت: در این سرویس،  دو مدل همکاری با پست وجود دارد،  که در مدل اول، فروشندگان در صورت داشتن مشتری ثابت، محصولات خود را با مراجعه به دفاتر پستی کشور،  با قیمت تخفیفی در اختیار پست قرار می دهند،  تا پس از بسته بندی و طی شدن فرآیند روند آن به دست مشتریان برسد.

احمدی افزود: مدل دیگری که در این سرویس لحاظ شده، تولیدکنندگان با مراجعه به ادارات پست استان ها ، و نوشتن قرارداد، محصول خود را دردرگاه اینترنتی اختصاصی، این سرویس به نشانی اینترنتی/strategics  ebazar.post.ir به عنوان غرفه مجازی به مشتری عرضه کرده، و در نهایت پس از ثبت سفارش از سوی مشتری با استفاده از این سرویس، و با همان تعرفه تخفیفی و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رساند.

احمدی همچنین تاکید کرد: این سرویس و تخفیف هزینه های پستی ،صرفاً برای تولیدات بومی استان ها ، که عناوین آن ها در سایت مورد نظر، مشخص می باشد و به منظور ارسال به مصرف کنندگان نهایی بوده،  و در صورتی که جریان تجاری پیدا کند، حتما باید از نرخ های پستی برای این منظور استفاده شود.

معاون فنی و بازرگانی در پایان تصریح کرد: در این سرویس،  ضمن آن که مشتری محصولات بومی را باکیفیت و قیمت مناسب که مطمئنا پائین تر از قیمت بازار است ، انتخاب می کند و به صورت مستقیم و از مبداء تولید، خرید دلخواه خود را انجام می دهد.

تیم خبری پست بار

نظرات
ثبت نظر بستن